Tilaaminen ja toimitusehdot

Yleistä

Kemin lemmikkitukku, y-tunnus:2829145-2, osoite: Keskuspuistokatu 10, 94100 Kemi, myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Mikäli haluat tilata muualle EU-alueelle kuin Suomeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme toimituskuluista sopimiseksi.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 02.05.2019 alkaen.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Toimituskulut

Toimituskulut Suomeen: alle 40€ tilaus 4,90€ ja yli 40€ tilaus kuluitta. Posti kotipaketti (kotiinkuljetus) 14,90€.

Tuotteet voi myös noutaa myymälästä osoitteesta Keskuspuistokatu 10, 94100 Kemi. Tällöin ei mene toimituskuluja. Ilmoitamme sinulle erikseen, kun tuote on noudettavissa liikkeestä. Huomioithan, että myymälän valikoima poikkeaa verkkokaupan valikoimasta ja jotkin tuotteet saa vain verkkokaupasta ja ne toimitetaan suoraan maahantuojan varastosta asiakkaalle.

Osan tuotteiden hinta sisältää toimituskulut kotiovelle saakka. Tästä on aina maininta ko. tuotteen kohdalla. Nämä tuotteet tulevat suoratoimituksena UPS:llä tai muulla toimitusliikkeellä.

Huom! Ilmaisen toimituksen etukoodit eivät koske tarhoja, elementtejä, Jämpti-koirankoppeja eikä Tapio-kyttäyspaaleja.

Kemin lemmikkitukku pidättää oikeuden muuttaa toimitustapaa tarvittaessa.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Maksu veloitetaan etukäteen.

Käytössämme on Checkout Finlandin maksutavat:

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

MobilePay:

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot: https://mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Masterpassin maksuehdot (pdf) https://masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: 

OP:n yleiset euromaksuehdot: https://www.op.fi/tac?did=Hemak0000002717&cs=7f653641d3fb31069e9e2eb71e9f141460575b214e26ed07a802a3c54e87b77a

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF] https://www.nordea.fi/Images/146-173247/siirto-ehdot-fi.pdf

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja aina.fi-sivustolla https://www.teliacommunication.fi/

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF] https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

Collector tuoteseloste [PDF]  https://cdn2.hubspot.net/hubfs/2610868/Collector_Agreement%20text_new%20legislation.pdf

Jousto tuoteseloste [PDF]  https://cdn2.hubspot.net/hubfs/2610868/jousto_tuoteseloste_suomi_2019.pdf

Mash: https://www.mash.com/fi

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista: 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitusaika

Toimitusajat vaihtelevat riippuen tuotteista: Myymälän varastossa olevat tuotteet toimitetaan yleensä 1-2 arkipäivän sisällä.

Ennakkotilaustuotteet toimitetaan erikseen ilmoitettuna aikana. Ennakkotilaustuotteita ei voida varastoida myymälässä.

Myymälästä noudettavat muut kuin ennakkotilaustuotteet pakataan noutokuntoon 1 arkipäivän sisällä.

Erillistoimitettavat isommat tuotteet, kuten kopit ja raapimapuut toimitetaan 5-14 vrk sisällä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Peruutusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Vähennämme asiakaspalautuksista toimituskulut. Mikäli olemme toimittaneet virhellisen tai viallisen tuotteen, ei sen palauttamisesta peritä mitään kuluja. Muista pyytää Postilta kuitti asiakaspalautuksesta siltä varalta, että paketti katoaa tai rikkoutuu kuljetuksen aikana.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Poikkeukset palautusehtoihin:

Täysravinnot ja säilykkeet, lisäravinteet, puruluut, makupalat ja muut syötävät tuotteet: Otamme syötäviä tuotteita asiakaspalautuksena vain, jos tuote on toimitettu väärin tai se on muuten viallinen. Ota ennen palautusta aina yhteyttä asiakaspalvelumme, jotta voimme selvittää asian.

Koottavat tuotteet, esim. kiipeilypuut ja osina toimitettavat autohäkit ja koirankopit: Otamme koottavia tuotteita asiakaspalautuksena vain kokoamattomina ja alkuperäispakkauksessa. Jos tuote on toimitettu väärin tai se on muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen kokoamista. Erikoistoimitettavat suurtuotteet, esim. raapimapuut, koiratarhat ja -elementit, Jämpti -koirankopit ja Tapio Kyttäyspaalit, jne. tuotteet, jotka edellyttävät poikkeavaa toimitustapaa suuren kokonsa tai painonsa vuoksi. Näiden tuotteiden tilaus on aina sitova ja palautuskuluista vastaa asiakas (tilaaja), ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä tai toimitusvirhettä. Ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme näitä tuotteita koskevissa asioissa.

Palautusosoitteemme: Kemin lemmikkitukku, puh. 044 07 11 699, Keskuspuistokatu 10, 94100 Kemi, Finland

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse: keminlemmikkitukku@gmail.com tai puhelimitse: 044 07 11 699

Vastuunrajoitus

Kemin lemmikkitukku ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).